La Couronne du Comte





Merken

Categorieën




Winkel op Prijs
Nieuwe producten
Montblanc Great Characters James Dean Inktpot (Lim. Ed.)
Montblanc Great Characters James Dean Inktpot (Lim. Ed.)
35,60
Snel zoeken
Gebruik trefwoorden om een artikel te vinden.
Uitgebreid zoeken
Productinformatie
Algemene Informatie
Garantie, Reparaties en Klachten
Garantietermijn
Mocht uw artikel defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op La Couronne du Comte rekenen. Op alle artikelen is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. La Couronne du Comte laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier.

Voordat u een artikel retour zendt, moet u in het bezit zijn van een retournummer. U kunt een retournummer aanvragen door contact met ons op te nemen.

Uitgesloten van garantie
De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik,
- Vocht- of waterschade,
- Artikelen die in het dagelijkse gebruik versleten raken, logo抯 en andere speciaal gemaakte versieringen vallen buiten de garantie.

Defect bij ontvangst
Indien uw artikel direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op. Als onze leverancier het defect kan bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar. Indien het artikel uit productie is genomen en niet meer kan worden geleverd, ontvangt u een vergelijkbaar product of, indien van toepassing, u ontvangt uw geld terug.

Stappenplan garantie en defecten
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

- Meld bij ons dat u een artikel retour wilt sturen.
- U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
- U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
- Na ontvangst van uw zending, stuurt La Couronne du Comte een ontvangstbevestiging via e-mail.
- Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Kosten
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. La Couronne du Comte draagt de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product.

Reparaties
Ook reparaties kunnen wij voor u uit laten voeren. Indien wij de reparatie niet in de winkel kunnen uitvoeren, zullen wij uw pen naar de fabrikant doorsturen. Wij kunnen voorafgaand aan de reparatie een prijsopgave op laten maken, zodat u kunt kiezen of u het product wel of niet wilt laten repareren.
Wanneer u uw artikel naar ons instuurt, dient dit te worden vergezeld van ons reparatieformulier. Dit formulier vindt u door hier te klikken. Ingestuurde reparaties zonder dit formulier kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Klachten
Bij La Couronne du Comte draait alles om tevreden klanten. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@lacouronneducomte.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Volgende